بهترین گروه ساختمان سازی
نوشته شده توسط : Amir

خانه ها و ساختمان هایی که در آن ها زندگی می کنیم، تمامشان توسط گروه های مهندسی و ساختمان سازی طراحی و ساخته شده اند. در اینجا قرار است چند مورد از معیار های انتخاب بهترین گروه ساختمان سازی را به شما معرفی کنیم.

دارای مجوز های لازم

یک سازنده ساختمان معروف و معتبر باید حتما مجوزهای لازم از سازمان نظام مهندسی ساختمان و اداره ثبت شرکت ها را داشته باشد، و اگر شما قصد همکاری با سازنده معتبر را دارید، حتما اطمینان حاصل کنید که در زمینه خرید یا پیش فروش آپارتمان، عقد قرارداد ها و مشارک در ساخت فعالیت داشته باشد. حتما قبل از شروع همکاری از داشتن مجوزهای لازم گروه ساختمانی مطمئن شوید.

تیم فنی و مهندسی حرفه ای

یک گروه ساختمانی خوب باید تیم فنی و مهندسی حرفه ای که متشکل از مهندسین طراح و مهندسین سازه، مهندسین عمران و معماری، مهندسین راه و ترابری، نقشه برداری، برق و مکانیک و سایر داشته باشد. همچنین وجود بخشی به نام HSE برای کنترل پروژه و رعایت موارد ایمنی در کارگاه الزامی است. بنابراین داشتن تیم حرفه ای برای ساختمان سازی بسیار مهم است.

 

 

کادر اداری و حقوقی معتبر

مشکلاتی که پروژه هایی مثل مشارکت در ساخت، بازسازی و نوسازی بافت فرسوده که در حین اجرا ویا پایان پروژه با آن برخورد میکنیم، مشکلات حقوقی و قانونی آن هاست. برای حل این مشکلات یک گروه ساختمانی خوب باید یک تیم حرفه ای اداری و حقوقی داشته باشد، که تمامی این مشکلات را حل کرده و در حین انجام پروژه از آن جلوگیری کند، تا مانع از توقف پروژه شود.

سابقه و تجربه بالا

شرکت هایی که سابقه و تجربه کاری بالایی دارند، از کادرمدیریتی معتبر و حرفه ای برخوردار هستند. اگر قصد همکاری با شرکت ساختمانی را دارید، حتما به سابقه و قدمت شرکت توجه کنید. شرکت های که چندین سال در زمینه ساختمان سازی فعالیت دارند، حتما پروژه هایی داشتن که به اتمام رسیده از این طریق می توانید از نحوه و کیفیت ساخت ساختمان ها اطمینان حاصل کنید. با توجه به تجربه بالای این شرکت ها نسبت به شرکت های تازه کار، قابل اطمینان تر هستند.

گروه ساختمان سازی ماکان با بیش از دو دهه تجربه در استان تهران و کرج، به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین گروه ساختمان سازی کرج می باشد. این گروه در رزومه کاری خود دارای نمونه های اجرایی موفق بسیاری از جمله پروژه های ساختمانی کوروش ۱، کوروش ۲، کوروش ۳ و… کوروش ۱۲ می باشد. همچنین این گروه در زمینه پیش فروش آپارتمان در فردیس و اندیشه هم فعالیت دارد. توجه داشته باشید که نمونه های اجرایی این مجموعه، در دسته باغ ویلا، ساختمان های ویلایی، ساختمان تجاری، مجتمع های مسکونی و… می باشد.





:: برچسب‌ها: گروه ساختمان سازی , ساختمان سازی , پیش فروش آپارتمان ,
:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: